سرور 3 تراوین

تجربیات و آموزشهای بازی تراوین

سرور 3 تراوین

تجربیات و آموزشهای بازی تراوین

انواع بازیکنان در تراوین

بازیکن ها توی تراویان به چند دسته تقسیم می شوند

1-بازیکن های حرفه ای:
که معمولا یه چیزی حدود 16 تا 18 ساعت آنلاین هستن
و یه برنامه ریزی کامل برای شروع بازی داشتن و معمولا رنک اینها یه عددی بین 200 تا رتبه 1 سرور

2- بازیکن ها نیم حرفه ای
به نظر من این گروه بهترین گروهی هستن که باید توی یه اتحاد جمع بشن این عزیزان هم یه تایمی حدود 10 تا 12 ساعت آنلاین هستن
ولی دقیقا برنامه ریزی کاملی رو انجام ندادن یا نکاتی رو توی بازی رعایت نمیکنن
به عنوان مثال یادشون میره جشن بگیرن :دی

3- بازیکن های معمولی
این گروه رو میتونید بینشون بازی کن های حرفه ای ولی بازنشسته هم پیدا کنید که فقط به هوای اینکه یه اکانتی داشته باشن
که روزی یکی دو بار بهش سر بزنن یک اکانت رجیستر کردن
ولی خوب همگی میدونیم که اینها تعدادشون خیلی کمه ........
اکثر افرادی که فارم میشن البته به تعبیر عمومی بین همین عزیزان هستن


4- بازیکن های کاملا آماتور :
خوب این دوستان هم آنلاین هستن ولی اصلا نمیدونن که باید چه کاری بکنن !!
به عنوان مثال یکی از دوستان از من پرسیدن که :

دوست عزیز لطفا برای من توضیح بدید که چطوری میتونم توی دهکده خودم موش تربیت کنم ؟ گفتم: امکان پذیر نمیباشد

فرمودند:
ببین اگر بلد نیستی بگو بلد نیستم من رو نپیچون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد